Taška z obchodu jako designová záležitost


Znáte to. Vyrazila jste si na nákup a jako na potvoru jste si doma nechala svou oblíbenou, moderní nákupní tašku. Co teď? Vždy ji máte přece u sebe, protože ty „igelitky“ vy prostě odmítáte. Máme pro vás dobrou zprávu. Ani firemní tašky s logem společnosti dnes už nemusí být módní faux pas. Každá firma, obchod, řetězec mívá své oficiální barvy a logo. A stejně tak každá společnost chce své jméno propagovat všude, kde je to jen trochu možné. Reklamní tašky jsou k tomu skvělou volbou. Je také jasné, že čím výraznější taška, tím více pozornosti získá. Ne vždy jde ale o pozornost v pozitivním slova smyslu.

igelitová taška


Materiály


I když úplně na rovinu, s klasickou „igelitkou“, tak jak je známe, mnoho parády nenaděláte. Ačkoliv jim nemůžeme upřít báječnou praktičnost (jsou omyvatelné, skladné, lehké), nemůžeme je při nejlepší vůli označit za hezké. Doba si žádá, aby náš outfit byl dokonalý do posledního detailu. Včetně nákupní tašky. Naštěstí většina obchodů již pochopila, že i vzhled jejich tašek je důležitý a své zboží tak můžeme uložit například do tašek papírových, které jsou nejen ekologičtější, ale i vizuálně o level víš, než je tomu u igelitových, neforemných tašek.

papírová taška


Barvy


Kde jsou ty doby, kdy se každá žena i muž prohýbali pod napěchovanými zářivě žlutými nákupními taškami. Buďme upřímní, tyto doby ještě zcela nepominuly. I tak ale můžeme pozorovat jistý posun. Firmy už ví, že jen křiklavou barvou svých propagačních materiálů si větší přízeň klientů nezískají. Není proto už žádnou výjimkou vidět reklamní tašky zhotovené s citem pro barvy i pro dokonale vystihující logo, navzájem k sobě elegantně pasující. Vždy módní černá nebo šedá barva dodá každé tašce na noblese. Béžová barva také poslouží svou univerzálností. Taková taška, byť reklamní, nepřitahuje nežádoucí pozornost. Naopak svého nositele či nositelku doplňují a pak nemají problém tašku použít i vícekrát. 

Taška z obchodu jako designová záležitost
Ohodnoťte příspěvek